My Clock!!

Cuteki cute

Saturday, 7 April 2012

*Baru Nak Ambil Lesen Kereta???*


Heee tu la dulu lepas habis SPM tak nak terus amek..asyik tangguh-tangguh sekarang baru nak terkial-kial nak baca buku undang-undang..haha walau macam mana pon ntah kenapa Nurul agak takut la bawa kereta ni..macam susah ja..plus Nurul mana pernah bawa kereta apatah lagi mahu pegang setering kereta haha duduk pandai ja r..huhu kalau motor lain cerita la jaguh motor kowt nie heee...kalau bab bawa motor zoomm sana zoomm sini laju-laju memang Nurul la orangnya..haha tp jaguh-jaguh pon lesen motor pon tak ada lagi apa gunanya kan bermegah hahaha :P 

Hmmm harap-harap la 2 bulan nie sempat Nurul buatkan...heee tu pon kalau pas lah kan haha al-maklum r Nurul nie slow sikit heee..ishhh dah-dah tak maw r fikir negatif..positif-positif...haha insyaallah Nurul boleyh punya, cayok cayook!!! heeee ^_^

No comments:

Post a Comment