My Clock!!

Cuteki cute

Saturday, 14 April 2012

*Go For It!!! *

Esok Nurul punya first ceramah driving..Huhu 5 jam kowt..Asal lama sangat ha?? Confirm tertidur gak Nurul nanti...Heee yela sedangkan dalam kelas pon kadang-kadang boleh tertidur ini kan pula kena dengar ceramah..hahaha :P 


Actually Nurul agak cuak gak la bab dengar cerita ada seorang tenaga pengajar nie garang nak mampus huhu harap-harap la Nurul tak dapat dia..Kalau tak boleh bernanah telinga nie dengar uncle tu asyik membebel ja..hahaa hmmm macam biasa esok pukul 8 pagi mesti dah ada kat sana so jawabnya malam nie kena tidur awal la heee al-maklum la sejak cuti ni asyik bangun lewat ja...Hahahahaa kantoi sudahhh...heeee :P

GANBATTE NURUL!!!!! ^_^


No comments:

Post a Comment