My Clock!!

Cuteki cute

Wednesday, 4 April 2012

*5 hari telah berlalu..*

Hari ini dah masuk 5hari cuti sem bermula. Hmm tak tahu nak buat apa lagi sepanjang cuti ni. Kerja nurul setiap hari sama ja. Tolong mama kemas rumah, masak, basuh baju, makan tidur, baca novel, layan k-drama dll. Kadang-kadang bosan gak sebab asyik benda yang sama ja wat setiap hari huhu. Nak kerja semestinya parents tak pernah kasi. Kenapa?? huhu sebab parents nurul tak nak nanti kalau nurul dah suka kerja dan pegang duit sendiri, nurul akan lupakan niat untuk sambung belajar. Itu yang mereka takutkan sebenarnya. Tapi nurul hormat dengan keputusan mereka. Mungkin ada benar juga kata-kata mereka. Tak apalah ibubapa lebih tahu apa yang terbaik untuk anak mereka kan?? So jawabnya nurul akan besarkan badan ja lah kat rumah sepanjang 2bulan ni hmm macam nie ke?? TIDAK!!!! hahaha >.<"

No comments:

Post a Comment